Зв'яжіться з нами
Зв’яжіться з нами через вікно чату, поділившись такою інформацією:
Номер замовлення [Номер замовлення можна знайти в електронному листі з підтвердженням замовлення або в історії платіжних операцій]
Код гри
Електронна адреса вашого облікового запису в Punktid [якщо у вас є]
Додайте наступні знімки екрана на випадок, якщо у вас виникнуть запитання щодо недійсного коду/ключа. Будь ласка, зверніть увагу, що нам потрібен знімок екрана, який є знімком вашого повного екрана.
Про те, як ви ввели код
Про помилку, яка з’являється
З попередніх ігор, які були активовані в минулому (на платформі, де ви намагаєтеся активувати код)
Опишіть своє запитання.
Щоб дізнатися більше про те, як подати скаргу, прочитайте інформацію тут: Як подати скаргу, якщо код активації не працює | Блог Punktid