Frequently Asked Questions | Punktid
  • 5 годин 50 хв тому
    Леонид купив (ла)
    Подарункова карта Росії PSN 1000 RUB
  • 6 днів 13 годин тому
    Петр купив (ла)
    Подарункова картка Україна PSN 500 грн
  • 1 тиждень 23 години тому
    Листушенко купив (ла)
    Подарункова картка Україна PSN 500 грн
  • 1 тиждень 2 дні тому
    Evgen купив (ла)
    Подарункова картка Україна PSN 500 грн
  • 1 тиждень 3 дні тому
    Макс купив (ла)
    12-місячна підписка Україна PSN Plus
  • 1 тиждень 3 дні тому
    Макс купив (ла)
    Подарункова картка Україна PSN 500 грн
  • 1 тиждень 3 дні тому
    Макс купив (ла)
    Подарункова карта Фінляндії PSN 10 EUR
  • 1 тиждень 3 дні тому
    Макс купив (ла)
    Подарункова карта Фінляндії PSN 5 EUR
  • 1 тиждень 4 дні тому
    Олександр купив (ла)
    Xbox Game Pass Ultimate 1 місяць (ЄС)
  • 2 тижні 2 дні тому
    Dmytro купив (ла)
    Steam Random Ключ (PC)
ПК
Інший

часто задані запитання

Замовлення

Чи потрібно реєструвати акаунт для здійснення покупок?

Ні, ви цього не робите - ви можете робити замовлення на нашій веб-сторінці, не маючи потреби зареєструватися як користувач.

Як я отримаю товар?

Всі наші продукти є цифровими та будуть надіслані на вашу електронну адресу, як тільки ви завершите своє замовлення. На вашу електронну адресу буде надісланий цифровий код, який ви зможете активувати в потрібній програмі або на сторінці (більш конкретні вказівки щодо кожного продукту ви можете побачити в розділі „Посібник із активації коду“) та легально завантажити придбану вами гру.

Як швидко я отримаю товар?

Усі товари на складі будуть автоматично надіслані на ваш електронний лист відразу після того, як ви здійсните платіж. Залежно від швидкості та завантаженості Інтернету електронна доставка може зайняти до 30 хвилин. Продукти, яких зараз немає на складі, будуть надіслані вам при першій можливості, як правило, протягом години.

Як я можу побачити поточний стан мого замовлення?

Ви можете бачити всі свої замовлення, якщо зареєструєтесь як користувач і увійдете у свій обліковий запис. Ви також можете повторно відправити собі електронні листи з кодами. Ви можете зробити це тут: https://punktid.com.ua/orderstatus - статус замовлення

Чи можу я придбати коди у подарунок?

Звичайно! Всі коди можна розмістити на ваучері для друку. Ви можете створити ваучер, натиснувши піктограму подарунка поруч із кодом активації.

Ви розсилаєте фізичні копії ігор?

На жаль, ні, всі фізичні коробки та інструкції знищуються після сканування. Для того, щоб запропонувати найшвидший час доставки, ми пропонуємо лише цифрову доставку.

Чи можу я бачити замовлення, зроблені мною в минулому?

Якщо ви вже зробили замовлення на нашому веб-сайті, а потім вирішили зареєструватися як користувач, використовуючи ту саму електронну адресу, тоді ви зможете переглянути всі свої попередні замовлення, увійшовши до свого облікового запису.

ПЛАТЕЖІ

Як я можу оплатити замовлення?

You are able to see all of our payment methods here: https://punktid.com.ua/payment-methods - платіжні методи

Я заплатив банківським переказом, але все ще не отримав свій код?

Всі платежі, здійснені за допомогою посилань для платежів, передаються нам автоматично. Однак, якщо оплата здійснюється банківським переказом, час переказу залежить від вашого банку та свят. Щоб пришвидшити процес, ви можете надіслати нам копію свого платежу (взятого з вашого банку) тут: https://punktid.com/contact

Я заплатив за банківським посиланням, код був у наявності, але я все ще не отримав його?

Спочатку обов’язково перевірте папку зі спамом ваших електронних листів - може статися, що код там опинився. Також завжди обов’язково натисніть кнопку „Назад до продавця“ у своєму банку, інакше банк не зможе надіслати нам підтвердження про ваш платіж, і ваше замовлення не буде виконано. Якщо ви все ще не отримали його, зв’яжіться з нами тут: https://punktid.com.ua/contact

ПРОДУКЦІЯ

Чи можу я викупити код більше одного разу?

Ні, якщо ви погасите код гри, то гра буде додана до вашого ігрового рахунку, і код більше не можна використовувати. Ви завжди можете перезавантажити та перевстановити гру, не вводячи код знову.

Мені не подобається придбана гра, чи можу я її повернути?

Оскільки всі коди є унікальними і можуть бути використані лише один раз, то після того, як код буде використаний, повернути його неможливо.

БОНУСНА ПРОГРАМА

Як я можу заробити кредит у магазині Punktid.com.ua?

Щоб заробити кредит, ви повинні зареєструвати акаунт на нашому веб-сайті. Після цього ви отримаєте кредит під час своїх покупок, навіть коли ви не ввійшли у свій акаунт. Вам просто потрібно робити замовлення, використовуючи ту саму електронну адресу, яку ви зареєстрували

Як я можу використати кредит на своєму рахунку?

Для того, щоб скористатися бонусним кредитом, вам потрібно увійти у свій акаунт під час здійснення покупки. Тоді у вас буде можливість використати свій кредит у кошику для покупок.

У мене є акаунт, але я не отримав бонус за покупку?

Ви не отримаєте бонус, якщо:
* Ви частково або повністю оплатили покупку, використовуючи бонусний кредит
* Ви використовували код знижки під час оформлення замовлення
* Ви не зробили замовлення, використовуючи електронну адресу, зареєстровану на веб-сайті Punktid.com.ua
* Ви придбали товар, який виключається з нашої бонусної системи. Ви можете переглянути всі виключені продукти тут: https://punktid.com.ua/bonus-system-exceptions - винятки для бонусної програми

Інтернет-магазин

Чи є punktid.com.ua безпечним?

У нашому інтернет-магазині всі постачальники перевіряються, а ігрові коди надходять із легальних джерел. Завдяки цьому коди активації ігор завжди працюють, а ігри будуть продовжувати працювати у майбутньому. На користь нашої якості говорять більш ніж 7000 позитивних оцінок на міжнародній оціночній платформі trustpilot.com

Чому puntkid.com.ua має нижчі ціні за магазин електроніки?

Наші ігри не мають фізичної упаковки, виробництво, транспортування та зберігання якої є дорогим. Оскільки продукція цифрова, додаткових витрат на посередників немає, що відразу зробить її на 20–30 % дешевше, ніж ігри в коробках для звичайного покупця. Старі ігри можна отримати особливо дешево, адже ми купуємо їх у виробника тільки після того, як їх ціни вже впали.

Як я отримаю допомогу, якщо в мене з'явиться проблема?

Якщо ви зіткнулись із проблемами під час активації ігор, у нас є більш ніж 10-річний досвід у вирішенні будь-якої технічної проблеми. Щоб поставити запитання, перейдіть на сторінку: контакт. І ми розмовлятимемо з тобою українською та російською мовами.